Syukur kepada-Mu Ya Allah

Iman discaj smlm, alhamdulillah.. dapatlar kami berbuka bersama utk 1st day ramadhan.. keberkatan ramadhan, kami dapat berkumpul semula.. walau kena ulang ke hospital utk cek darah and masuk platelet.. at least semua ada di rumah.. Syukur tak terhingga pada-Mu Ya Allah. Sunyinya x ada iman, x ada suami di rumah.. walau ada budak dua org nih tapi rasa  kosong je..

Iman dah okay sikit,, sakit perut dan lenguh2 tuh dah berkurangan. Rasa mood di rumah lebih menggembirakan dia.. tenguk keletah adik2.. tergelak2 dia.. hehe,, moga kegembiraan ini akan membuat dia cepat sembuh.

It's very tiring kat umah jaga anak2 nih dgn x ada bibik.. agen saya masih lagi gagal utk supply bibik yg elok utk kami.. yg latest lari dari  umah.. smlm dia lari.. masa dtg umah saya cek beg dia saya jumpa rokok. Nasib baik saya cek.. kalau idak sampai ke sudah x tahu. Of cos lar dia x mengaku.. kata kawan dia punya.. ntah lar bulan posa nih maleh nak gaduh2.. nasib baik jugak dia lari masa saya di rumah.. seribu mcm kisah kalau citer psl bibik nih.. boleh buat buku cerita hikayat seribu satu malam.. haha

Dan satu lagi berita gembira, saya dah dapat kerja yg saya idamkan.. Alhamdulillah.. Perks dia pun not bad. So gembira sgt, kalau x ada apa2 lepas raya start kerja. Moga dgn pekerjaan ini saya akan jadi isteri, ibu dan insan yang lebih baik. Moga Allah pelihara diriku dan melimpahkan rahmah-Nya selalu kepadaku seluruh keluarga.

0 comments:

Catat Ulasan